TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

67% Latvijas iedzīvotāju no šīs vasaras atpūtas sagaida ar ģimeni kopā pavadītu laiku

Lūgti norādīt, ko sagaida no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma (ar atpūtu domātas arī brīvdienas un brīvais laiks), salīdzinoši visbiežāk Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem sagaida ar ģimeni kopā pavadītu laiku (67%), jaunu, līdz šim neredzētu vietu apmeklējumu (45%), iespēju paveikt dažādus atliktus darbus mājās/dārzā (41%), kā arī iespēju izgulēties/atjaunot enerģiju (40%). Salīdzinoši bieži iedzīvotāji ir norādījuši, ka no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma sagaida kultūras pasākumu apmeklēšanu (32%).

Salīdzinoši retāk norādīts, ka iedzīvotāji sagaida iepazīšanos ar jauniem cilvēkiem (14%), kā arī iesaistīšanos jaunās/ līdz šim neizmēģinātās aktivitātēs (12%).

Salīdzinoši reti iedzīvotāji norāda, ka no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma sagaida ekstrēmus piedzīvojumus (7%).

1% iedzīvotāju norādījuši, ka šajā vasarā atvaļinājums nav plānots.

1% iedzīvotāju norādījuši, ka no šīs vasaras atpūtas vai atvaļinājuma sagaida kaut ko citu.

2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.



Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 30. maija līdz 1. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ziemas pasaka Durbes pilī Tukuma TIC
Katrs no mums sapņos un iedomās ir iztēlojies savu Ziemas pasaku. Pavisam noteikti katrs stūrītis šeit piepildīts ar ticību un mīlestību, bet ko vēl? | Skatīt vairāk
Latvija
 AizraujošaisViduslaiku mantojums Alūksnē Alūksnes TIC
Ir vairākas iespējas, kā izzināt un izbaudīt Alūksnes viduslaiku pils īpašo stāstu, tomēr vispilnīgāk tas atklāsies, ja izmantosi tās visas. | Skatīt vairāk
no 4 EUR
Latvijas izaicinājums'25 sākas Veclaicenē Alūksnes TIC
Iesāc jauno 2025. gadu ar aktīvu atpūtu un ļaujies aizraujošu ainavu, cienījamu kilometru un izklaidējošu uzdevumu pilnā piedzīvojumā pašā ziemas | Skatīt vairāk
Izdota Bauskas novada tūrisma himna Bauskas TIC
Noklausies jauno hitu un seko līdzi izaicinājumam - tūrisma himna nu jāizveido #LiepājaTravel komandai! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.16385412sec.