Renault-Nissan aliansei rekordaugsti pārdošanas apjomi 2017.gada pirmajā pusē

Alianses pārdošanas apjomi kalendāra gada pirmajā pusē palielinājās par 7%, sasniedzot 5 268 709 vienības. Šo rādītāju lielā mērā ietekmēja pieprasījums pēc Francijas un Japānas zīmolu modeļiem, un pirmā semestra pārdošanas radītāji no jaunā Alianses dalībnieka Mitsubishi Motors.

Aliansē varēja novērot Renault modeļu, tostarp Clio, Sandero, Megane, Captur un Duster pārdošanas apjomu pieaugumu, bet Nissan ziņoja par lielu pasūtījumu skaitu tādiem modeļiem kā X-Trail / Rogue, Sentra / Sylphy, Qashqai un Altima / Teana. Mitsubishi Motors, kas 2016. gada beigās kļuva par Alianses dalībnieku, pārdotais vienību skaits sasniedza gandrīz 495 000 vienību, pateicoties stabilam pieprasījumam pēc Outlander SUV pasaules mērogā un Pajero Sport Dienvidaustrumu Āzijas valstu asociācijas reģionā.

Uzņēmumu kopējais elektroautomobiļu pārdošanas apjoms ievērojami palielinājās – līdz pat 481 155 vienībām, atkārtoti apliecinot Alianses lomu kā galvenajam elektrisko automobiļu ražotājam masu tirgus segmentā. Pieaugumu galvenokārt noteica pieprasījums pēc Nissan LEAF, Mitsubishi i-Miev un Renault ZOE, kas joprojām ir visvairāk pārdotais EV (electro vehicle) Eiropā. Hibrīdu segmentā, Mitsubishi Outlander sasniedz vairāk kā 13 000 vienību elektro versijām.

Renault-Nissan Alianses priekšsēdētājs un izpilddirektors Karloss Gosns: "Alianse pirmajā pusgadā ir sasniegusi rekord-augstus pārdošanas apjomus, sasniedzot 5 268 709 pārdotās vienības. Mēs turpināsim izmantot savu ievērojamo pasaules tirgus klātbūtni un apjomu, lai šogad sniegtu vērtīgu sinerģiju mūsu sadarbības partneriem, vienlaikus saglabājot spēcīgu tehnoloģiju klāstu un piedāvājot klientiem inovatīvus elektro-automašīnu modeļus."

"Mūsu paplašinātajai Aliansei ir labas iespējas pilnībā izmantot savu potenciālu ne tikai vienību apjoma ziņā, bet arī nodrošinot nākamās paaudzes mobilitātes pakalpojumus klientiem visā pasaulē."

Renault Grupa 2017. gada pirmajā pusē pārdeva 1,879,288 miljonus automašīnu, kas ir 10,4% pieaugums tirgū, kas pieauga par 2,6%. Visiem grupas zīmoliem bija vērojams pārdošanas apjomu un tirgus daļas pieaugums. Renault un Dacia zīmoli sasnieguši pusgada pārdošanas rekordu, un Renault ieņem otro vietu Eiropā vislabāk pārdoto zīmolu sarakstā. Turklāt visos reģionos vērojams pārdošanas apjomu un tirgus daļu pieaugums. Grupa reģistrēja 19,3% pieaugumu pārdošanas apjomā Āfrikas un Tuvo Austrumu-Indijas reģionā un 50,5% pieaugumu Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

Nissan Motor Co. Ltd. pārdeva 2 894 488 vieglās automašīnas un kravas automašīnas visā pasaulē, pieaugot par 5,6% sešos mēnešos līdz 30. jūnijam. Japānā un Eiropā uzņēmums sasniedza attiecīgi 22,9% un 5,7% pieaugumu. Infiniti pirmajā pusē pārdeva vairāk nekā 125 000 transportlīdzekļu, kas ir aptuveni 13% pieaugums pār to pašu periodu 2016. gadā.

Mitsubishi Motors pārdeva 494,303 vienības visā pasaulē, sasniedzot 2,4% pieaugumu salīdzinājumā ar pērnā gada rādītājiem, kad uzņēmums atjaunoja savu "Kei" mini automašīnu pārdošanu Japānā. Pārdošanas pieaugums atspoguļo arī spēcīgo pieprasījuma pieaugumu Ķīnā pēc vietēji ražoto Outlander apvidus automašīnu ieviešanas. ASEAN reģionā palielinājās arī pārdošanas apjomi, ko noteica pieprasījums pēc SUV un Pick-Up automašīnām.

Paredzams, ka alianse šogad palielinās sinerģiju, jo Mitsubishi Motors ciešāk sadarbosies ar Nissan un Renault reģionos. Šī sadarbība ietvers arī kopīgas investīcijas, pirkumus, dziļāku lokalizāciju, kopīgu iekārtu izmantošanu, kopējas transportlīdzekļu platformas, tehnoloģiju kopīgošanu un paplašināšanos gan nobriedušajos, gan jaunos tirgos.

PAR RENAULT-NISSAN ALIANSI:

Renault-Nissan Alianse ir stratēģiska partnerība starp Francijā bāzēto Renault grupu un Japānā bāzētajiem Nissan Motor un Mitsubisi Motors. 2016.gadā auto ražotāji kopumā pārdeva 9,96 miljonus transportlīdzekļu 200 valstīs – vairāk kā katru devīto transportlīdzekli pasaulē. Aliansei ir stratēģiska sadarbība arī ar citiem automobiļu ražotājiem, iekļaujot Vācijas Daimler un Ķīnas Dongfeng. Tai pieder arī lielākā daļa akciju kopuzņēmumā, kas kontrolē Krievijas lielāko autoražotāju AVTOVAZ. Alianse ir industrijas līderis nulles emisijas transportlīdzekļu ražošanā un attīsta jaunākās tehnoloģijas ar plāniem piedāvāt autonomo mašīnas vadību, savienojamības funkcijas un pakalpojumus plašam lokam transportlīdzekļu par pieejamu cenu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Burtnieka Kausa izcīņa Ošu regatē 2024 Valmieras novada Tūrisma pārvalde
29. un 30. jūnijā Burtnieka centra laivu kanālā norisināsies tradicionālā Burtnieka Kausa izcīņa Ošu regatē 2024. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.06.2024 - 03.07.2024 Grila & vīna vakars 28. jūnijā Jurmala Golf Club & Hotel
Grila un vīna vakars pie mums - Jurmala Golf Club & Hotel! 📆Kad? 28. jūnijā ⏰Cikos? no plkst. 18:00 Tālrunis rezervācijai:+371 23280303. | Skatīt vairāk
Latvijas čempionāts vieglatlētikā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
29. un 30. jūnijā Jāņa Daliņa stadionā norisināsies Latvijas čempionāts vieglatlētikā, kura programmā iekļauta septiņcīņa un desmitcīņa. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2024 - 06.07.2024 Festivāls "JAUDĪGI AR SAVĒJIEM" Tukuma TIC
6.jūlijā festivālā "Jaudīgi ar savējiem" dzīvā mūzika Šlokenbekas muižas pagalmā skanēs visas dienas garumā! Dakota, Tumsa, Opus pro un citi. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.22114301sec.