Gada pirmajā pusē Renault saglabā savu tirgus daļu strauji sarūkošajā tirgū

• Renault pretojas notiekošajam tirgus sarukumam, saglabājot pārdošanas apjomu 6,7 %, kas pasaules tirgū kopumā kritusies par 7,1 %, un tirgus daļu 4,4 %, pārdodot 1 938 579 transportlīdzekļu.

• Renault apstiprināja savu produktu ofensīvu gada otrajā pusē ar jaunā Clio un ZOE laišanu klajā Eiropā, Arkana transportlīdzekļa ieviešanu Krievijā, Triber pārdošanu Indijā, un jauno transportlīdzekli Renault City K-ZE Ķīnā.


"Kā jau tika sagaidīts un bez jauniem produktiem, Renault saglabāja savu tirgus daļu gada pirmajā pusē tirgū, kurā bija vērojams straujš kritums. Tas nozīmē apjomu samazinājumu par 6,7 %. Gada otrajā pusē, mēs koncentrēsimies uz tādiem veiksmīgajiem jauninājumiem kā jauno Clio un ZOE ieviešanu Eiropā, Arkana laišanu klajā Krievijā, Triber pirmiznācienu Indijā un Renault City K-ZE radīšanu Ķīnā," sacīja Olivjērs Marguets (Olivier Murguet), Renault izpildkomitejas loceklis, tirdzniecības un reģionālo nodaļu direktors.


Gada pirmajā pusē Renault reģistrēja 1 938 579 pārdotos automobiļus, kas liecināja par pārdošanas apjumu samazinājumu par 6,7 %, kopējā pasaules tirgū par 7,1 %.

Pārdošanas apjomi Eiropā saglabājās nemainīgi, kopumā tirgū, kurā notika sarukums par 2,5 %. Reģionos, kas atrodas ārpus Eiropas, Renault pārdošanas apjomi bija pakļauti strauji sarūkošai globālajai tendencei.


Elektromobiļu segmentā Renault markas pārdošanas apjomi visā pasaulē pieauguši par 42,9 % (vairāk nekā 30 600 automobiļu). Eiropā ZOE auto pārdošanas apjoms palielinājās par 44,4 % (25 041 transportlīdzekļi) un Kangoo Z.E. par 30,7 % (4 653 transportlīdzekļi). Gada otrajā pusē Ķīnā Renault laidīs klajā Renault City K-ZE un paātrinās savu ofensīvu elektromobiļu nozarē, investējot uzņēmumā JMEV (piektajā lielākajā elektromobiļu ražotājā valstī).


Eiropā reģistrācija bija stabila tirgū, kas samazinājās par 2,5 %. Uzņēmuma Renault B tirgus segments apstiprina savus panākumus ar tādiem auto kā Clio, Captur, Sandero un arī jauno Duster. Clio joprojām ir otrais vislabāk pārdotais transportlīdzeklis Eiropā, un Captur ir pirmais krosovers savā tirgus segmentā. Arī VKA (vieglo kravas auto) pārdošanas apjoms palielinājās par 7,5 %, savukārt, Eiropā šajā segmentā tika novērots pieaugums par 3,7 %.


Dacia zīmols Eiropā sasniedza jaunu pārdošanas rekordu ar 311 024 pārdotiem automobiļiem (+10,6 %), kā arī rekordlielu tirgus daļu ar 3,3 % (+0,4 punkti). Šis pieaugums saistīts ar jauno auto Duster un Sandero pārdošanas sniegumu.


Ārpus Eiropas Renault īpaši cieta no tirgus krituma Turcijā (-44,8 %) un Argentīnā (-50,2 %) un pārdošanas beigām Irānas tirgū (Renault bija pārdevis 77 698 transportlīdzekļus 2018. gada pirmajā pusgadā), kopš 2018. gada augusta.


Krievijā, otrajā lielākajā valstī pēc pārdošanas apjoma, Renault ir līderis ar tirgus daļu 28,8 %, ar augšupejošu 0,45 punktu atzīmi. Tirgū, kas samazinājās par 2,4 %, pārdošanas apjomi samazinājās par 0,9 %.

LADA reģistrēja 2,5 % pieaugumu līdz 174 186 pārdotajām automašīnām ar 21,0 % tirgus daļu (+1,0 punkti), pateicoties veiksmīgai tā darbības jomas atjaunošanai. LADA Granta un LADA Vesta ir divi visvairāk pārdotie spēkrati Krievijā.

Renault zīmola apjoms kritās par 9,1 % līdz 64 431 pārdotiem auto, līdz Arkana auto ražošanas uzsākšanai gada otrajā pusē.  


Brazīlijā Renault pārsniedza tirgus atveseļošanos, kas palielinājās par 10,5 %. Pārdošanas apjoms palielinājās par 20,2 % līdz 112 821 spēkratiem, un tirgus daļa sasniedza 9,1 % (+0,7 punktus), pateicoties Kwid auto, kas tika pārdoti vairāk nekā 40 500 vienībās, par 36,5 %, lai kļūtu par piekto vislabāk pārdodamo transportlīdzekli (9. vieta 2018. gada 1. pusgadā).


Āfrikā Renault nostiprina savas līderpozīcijas ar 19,3 % tirgus daļu, pārdodot gandrīz 110 000 transportlīdzekļu, jo īpaši pateicoties tās darbības rezultātiem Marokā, Dienvidāfrikā un Ēģiptē.

Marokas tirgus daļa joprojām saglabājas sākotnējā līmenī, kas mērāma 43,3 %. Dacia saglabā līderpozīcijas ar automobiļu Logan un Dokker panākumiem. Renault zīmols ierindojas otrajā vietā ar Clio auto – vislabāk pārdodamo spēkratu Marokā.

Dienvidāfrikā Renault markas pārdošanas apjomi pieauga par 3,6 % līdz gandrīz 11 900 vienībām, veidojot 4,9 % tirgus daļu.


Gada otrajā pusē Indijā, gaidot Triber auto laišanu klajā, Renault tirgus daļa otrajā ceturksnī stabilizējās 2,1 % apmērā.

Triber ir kompakts transportlīdzeklis ar nepārspējamu pielāgojamību, kas var pārvadāt līdz pat septiņiem cilvēkiem. Tas ienāk tirgus segmentā kā auto, kas līdz 2022. gadam aizņems gandrīz 50 % no Indijas tirgus. Renault tādējādi papildina vietējo piedāvājumu, kas jau ietver tādus auto kā Kwid un Duster.


Ķīnā Renault apjomi samazinājušies par 23,7 % tirgū, kas kritās par 12,7 % kopējā tirgū, līdz ar to aizkavējot Renault City K-ZE, jaunā elektropilsētas auto, izstrādi gada otrajā pusē.


RENAULT TIRGUS PERSPEKTĪVA 2019. GADAM


Sagaidāms, ka 2019. gadā globālais transportlīdzekļu tirgus samazināsies, salīdzinot ar 2018. gadu.

Paredzams, ka Eiropas tirgus būs stabils (izņemot, tā saucamo “cieto” Breksitu), Krievijas tirgus kritīsies par 2 līdz 3 %, un Brazīlijas tirgus pieaugs par aptuveni 8 %.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Apvienotie Arābu Emirāti Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanu | Skatīt vairāk
no 615 EUR
Ceļojums Ziemassvētkos un Jaunajā gadā  Estravel Latvia
Taizeme, Vjetnama, Meksika, Seišelu salas, Kuba, Zanzibāra... // Lidojums no Rīgas, transfēri, nakšņošana viesnīcā, izvēlētā ēdināšana | Skatīt vairāk
no 1465 EUR
Tortilu un kebabu meistarklase bērniem ViaJurmala
Aicinām mazos pavārus uz aizraujošu tortilu un kebabu gatavošanas meistarklasi outlet ciemata spēļu istabā Infantil. | Skatīt vairāk
Aizraujošais ĶĪNAS ceļojums! AL SVETS
Ķīnas galvaspilsēta – Pekina, astotais pasaules brīnums Lielais Ķīnas mūris, Terakotas armija Siaņā, Lielas PANDAS Čendu rezervātā, Šanhaja. | Skatīt vairāk
1970 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::4.43463802sec.