Auto tirgus atkopjas straujāk kā prognozēts

Auto tirdzniecības nozare Latvijā atgūstas no aizvadītājā gadā piedzīvotās dīkstāves, iezīmējot jaunas tendences tirgus attīstībā un patērētāju paradumos. Automobiļu dīleris “Autobrava”, reaģējot uz auto tirgus pieprasījumu, maina biznesa stratēģiju, fokusējot savu darbību nākotnē uz jauniem, tirgū pieprasītiem automašīnu zīmoliem un to servisu, kā arī pārceļot auto salonu tuvāk klientiem – Krasta ielā 42.

Auto tirgus atkopjas straujāk kā prognozēts

Auto tirgus visā pasaulē, tāpat kā daudzas citas nozares, aizvadītajā gadā piedzīvojis izaicinošus laikus, taču patērētājiem bijusi arī iespēja daudz rūpīgāk un pārdomātāk veikt izvēli par labu jaunam automobilim. Privātpersonas un uzņēmumi, kas ilgstoši izskatījuši jauna auto iegādi, šobrīd lēmumu pieņem ātrāk, jo redz, ka automašīnas tā vietā, lai kļūtu lētākas, tieši otrādi – strauji paliek dārgākas. Cenu izmaiņas skaidrojamas gan ar dažādu komponenšu sadārdzināšanos ierobežotās pieejamības dēļ, gan arī Eiropas savienības īstenotajā C02 soda politikā, kas vērsta pret auto ražotājiem, kuri vēl joprojām piegādā automašīnas ar adekvāta tilpuma un jaudas iekšdedzes dzinējiem.  

Jaunu automašīnu pārdošanu šobrīd ļoti ietekmē auto ražotāju spēja saražot un piegādāt dīleriem automašīnas, jo tirgus atkopšanās ir notikusi daudz straujāk, kā to sākotnēji prognozēja ekonomikas un tirgus eksperti. “Privātpersonas, kuras tiešā veidā nav ietekmējis Covid-19, šobrīd aktīvi iegādājas automašīnas, marts kā pavasara vēstnesis ir parādījis ļoti labus rezultātus, salīdzinot ar 2020. gada martu pieaugums ir gandrīz 30%. Tiešsaistes iepirkšanās uzplaukums veicinājis pieprasījumu arī pēc komerctransporta. Lai līdz klientu durvīm nogādātu visus veiktos pasūtījumus, esošie uzņēmumi savus auto parkus paplašina, kā arī tirgū ienāk jauni uzņēmumi, kas iepērk auto parkus lielos apjomos. Pieprasījums N1 segmentā, salīdzinot ar 2020. gada martu pieaudzis vairāk kā par 80%.”, komentē Rihards Mežoks, Autobrava tirdzniecības vadītājs.

Patērētāju tendences izvēloties jaunu automašīnu mainās

“Automašīnas dzīvo līdzi laikam un, ja vēl tikko auto savienojamība ar telefonu, drošības asistenti un citas funkcionalitātes bija jaunums, tad tagad tā ir pašsaprotama lieta. Šobrīd esam interesantā paaudžu pārejas posmā, kad priekšstati par to, kas ir labs auto zīmols sāk mainīties, un cilvēki sāk izvēlēties auto pēc ļoti individuālām kvalitātēm. Viens no svarīgākajiem aspektiem vēl joprojām ir automašīnas ekspluatācijas izmaksas, kā arī degvielas patēriņš. Aizvien biežāki paliek arī jautājumi par elektro-auto un hibrīda dzinējiem, kas lēnām, bet stabili nostiprina savas pozīcijas. Mūsu salonā esam novērojuši, ka aizvien biežāk cilvēki vēlas auto, ar kuru izcelties citu vidū, ko parāda strauji augošie pārdošanas rezultāti CUPRA Formentor auto modelim. Sportiska un dinamiska auto piekritēji aktīvi interesējas par Alfa Romeo Stelvio, kas atzīts arī par  “Latvijas Sportiskāko auto 2021”, komentē Rihards Mežoks, Autobrava tirdzniecības vadītājs.

Krīzes laiks izaugsmei un jaunai stratēģijai

Autobrava krīzes laikā vieni no pirmajiem atvēra tiešsaistes auto salonu, kurā ikviens tiešsaistē varēja apskatīt automašīnas, kā arī uzdot visus interesējošos jautājumus uzņēmuma auto ekspertiem. Šis laiks uzņēmumam deva iespēju paskatīties pašiem uz sevi no malas un izvērtēt līdzšinējo darbību. Ņemot vērā patērētāju vajadzības un interesi par konkrētiem auto zīmoliem, uzņēmums lēmis auto salonā īpašu uzmanību turpmāk veltīt zīmoliem - SEAT, CUPRA, Fiat, Abarth, Jeep, Alfa Romeo, kā arī komerctransportam. Ņemot vērā arī auto salonu izvietojumu galvaspilsētā, uzņēmums nolēmis būt tuvāk saviem klientiem, mainot auto salona atrašanās vietu no Biķernieku ielas 145 uz Krasta ielu 42. Jaunajā auto salonā būs pieejami arī mazlietoti auto, serviss, rezerves daļu tirdzniecība, kā arī virsbūves remonts. “Savas vairāk kā 10 gadus ilgās darbības laikā Latvijā mums ir bijusi iespēja sekot dažādiem notikumiem automobiļu tirdzniecības jomā. Krīze ir iespēju laiks, kas mums devis iespēju pašiem izvērtēt savu līdzšinējo darbību, kā arī pievērsties klientu vajadzībām padziļināti. Šī nav tikai lokācijas maiņa, bet gan pamatota, nākotnē vērsta stratēģija”, komentē  Ruslans Vlasjuks, Autobrava vadītājs Latvijā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Izdota Bauskas novada tūrisma himna Bauskas TIC
Noklausies jauno hitu un seko līdzi izaicinājumam - tūrisma himna nu jāizveido #LiepājaTravel komandai! | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.11.2024 - 26.11.2024 27. novembrī Cesvainē Santjago ceļa stāsts Madonas TIC
„Ceļš ir ceļš un Ceļš..”. Ko tas nozīmē -noskaidrosim ceļojumu stāstu vakarā par Portugāles un Latvijas Santjago ceļos pieredzēto! | Skatīt vairāk
 AizraujošaisViduslaiku mantojums Alūksnē Alūksnes TIC
Ir vairākas iespējas, kā izzināt un izbaudīt Alūksnes viduslaiku pils īpašo stāstu, tomēr vispilnīgāk tas atklāsies, ja izmantosi tās visas. | Skatīt vairāk
no 4 EUR
Alūksnes pilsētas Ziemassvētku tirdziņš Alūksnes TIC
Ziemassvētku tirdziņš Alūksnē ik gadu pulcē daudz alūksniešu, pilsētas viesu, lai satiktos, baudītu Ziemassvētku noskaņu mūziku, iegādātu | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::7.75623918sec.