Jaunais PEUGEOT 408 ir pārsteidzošs, jo ir citādāks. Tas ir pirmais šāda veida modelis gan paša zīmola vēsturē, gan auto tirgū kopumā. Ar jauno 408 uzņēmums demonstrē savas komandas radošumu, piedāvājot jaunu „fastback“ siluetu C segmenta augšgalā. Jaunā laikmeta PEUGEOT demonstrē eleganci un fascinējošu pievilcību apvienojumā ar izcilām tehnoloģijām, kas vērstas uz efektivitāti un pārdomātu elektrifikāciju, kā arī patīkamām emocijām no progresīvā. Bet tomēr ļoti viegli lietojamām tehnoloģijām, kas padara braukšanu patiesi baudāmu.
Ar jauno 408 franču zīmols pieliek punktu savam piedāvājumam stratēģiski nozīmīgajā C segmentā. PEUGEOT šajā klasē pēdējos gados ir bijis līderis, gūstot panākumus ar krosoveriem 3008 un 5008, kā arī trīs paaudžu 308 hečbekiem un 308 SW universāļiem, kā jaunākās versijas debiju piedzīvoja pavisam nesen.
Reklāma
Dinamiska un novatoriska „fastback“ dizains -
408. modelim ir specifiska virsbūve. Uz modulārās platformas EMP2 būvētajam auto ir 2,787 m garenbāze, kas ļauj piedāvāt lielu aizmugurējo sēdekli. Modeļa kopējais garums ir 4,69 m, bet platums ar nolocītiem spoguļiem – 1,859 m.
Priekšpusē starp nedaudz piepaceltajiem spārniem atrodas garš motora pārsegs, kas raksturīgs visiem jaunākajiem PEUGEOT modeļiem. Savukārt Matrix LED tehnoloģija ļāvusi izveidot īpaši plānus priekšējos lukturus, vienlaikus garantējot teicamu redzamību.
PEUGEOT 408 profils izceļas ar melnajiem, dekoratīviem gaisa ieplūdes elementiem, kas ieskauj ilkņu izskata lukturus, uzsverot priekšpuses spēcīgumu, padarot izsmalcinātu kopējo siluetu, bet tēlu – dinamisku. Jaunajam modelim tiek piedāvātas 6 krāsas: zilā Obsession Blue (jauna krāsa, kas izvēlēta, lai atzīmētu modeļa izlaišanu), pelēkā Titanium Grey (jaunums), pelēkā Artense Grey (tikai Allure komplektācijai), sarkanā Elixir Red, baltā Pearl White un melnā Black Perla Nera.
Lieliski pārdomāts salons -
Salonā viena no PEUGEOT stiprajām pusēm ir i-Cockpit®. Ar katru nākamo paaudzi tas tiek modernizēts un uzlabots jau 10 gadus. Tikko prezentētā PEUGEOT 408 gadījumā tas nosaka jaunus standartus ergonomikas, kvalitātes, praktiskuma un arī tehnoloģiju ziņā – ar jauno informācijas un izklaides sistēmu PEUGEOT i-Connect®.
Stūre ir ergonomiska un apsildāma (pēc izvēles), un uz tās atrodas multivides sistēmas (radio, tālruņa), kā arī atsevišķu autovadītāja braukšanas palīgsistēmu vadība. Digitālajam instrumentu panelim ir 10” ekrāns, un tas atrodas acu līmenī tieši virs stūres.
Centrālais 10” skārienekrāns ir izvietots pa rokai – nedaudz zemāk par mērinstrumentu paneli tieši vadītāja priekšā. Sistēmai ir konfigurējami i-Toggle taustiņi, kas atrodas zem centrālā ekrāna kā atvērta grāmata, nodrošinot segmentā unikālu estētiku un nebijušu tehnoloģiju līmeni. Katrs i-Toggle ir skārienjutīgs īsceļš uz klimata kontroles sistēmu, tālruņa kontaktu grāmatiņu, raidstaciju vai lietotnēm, ko izvēlas pats vadītājs.
Jaunais PEUGEOT 408 piedāvā apbrīnojamu savienojamību. MirrorScreen funkcijai, kas savieno viedtālruni ar automobiļa informācijas un izklaides sistēmu, tagad ir bezvadu funkcija, un, izmantojot Bluetooth®, vienlaikus ir iespējams pieslēgt 2 tālruņus. Tāpat salonā ir 4 USB-C ligzdas.
Obligāta prasība – izcilība un efektivitāte -
Visā jaunā PEUGEOT 408 konstruēšanas un dizaina izstrādes laikā komandas darba atskaites punkts ir bijusi efektivitāte, lai minimizētu nepieciešamo enerģiju un ierobežotu CO 2 emisiju. Lai samazinātu enerģijas patēriņu, īpaša uzmanība ir pievērsta aerodinamikai. Bampers, bagāžas nodalījuma aizvirtnis, difuzors, virsbūves statņi, spoguļi, apakšdaļas paneļi... visas virsbūves daļas ir maksimāli optimizētas, jo PEUGEOT stilisti un aerodinamikas speciālisti strādājuši ciešā sadarbībā ar dizaina un inženierijas komandām, kas savulaik veidojušas 9X8 Hypercar klases sacīkšu auto.
Jaunajam PEUGEOT 408 ir pieejami divi uzlādējamā hibrīda (Plug-In) dzinēji:
- Plug-in Hybrid 225 ZS e-EAT8: 2 riteņu piedziņa / 180 ZS (132 kW) PureTech dzinēja un 81 kW elektrodzinēja kombinācija ar e-EAT8 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu;
- Plug-in Hybrid 180 ZS e-EAT8: 2 riteņu piedziņa / 150 ZS (110 kW) PureTech dzinēja un 81 kW elektrodzinēja kombinācija ar e-EAT8 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Abās uzlādējamā hibrīda versijās litija-jonu akumulatoram ir 12,4 kWh ietilpība un 102 kW jauda.
Ir pieejams arī iekšdedzes dzinējs: 130 ZS 1,2 litru PureTech 3-cilindru benzīna dzinējs, kas atbilst Euro 6.4 izmešu prasībām. Savukārt vēlāk tiks izlaists arī 100% elektrisks modelis.
Daudzpusīgās un modernās vadītāja braukšanas palīgsistēmas izmanto informāciju no 6 kamerām un 9 sensoriem, un tādējādi padara braukšanu un manevrēšanu drošāku un patīkamāku. Dažas no šīm sistēmām aizgūtas no augstākajiem segmentiem: adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju, automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma ar brīdinājumu par iespējamu sadursmi un gājēju/velosipēdistu atpazīšanu, uzlabota ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un displeju digitālajā mērinstrumentu panelī, nakts redzamības sistēma, automātiskās tālās gaismas u.c.
Labsajūta salonā -
Jaunais PEUGEOT 408, kas veidots kā augstākās klases C segmenta „fastback“, piedāvā aprīkojumu braukšanai ar prieku.
Priekšējie sēdekļi ir īpaši ērti, un neatkarīgā Vācijas Ergonomikas un muguras veselības ekspertu asociācija tiem ir piešķīrusi “Veselas muguras” marķējumu jeb AGR (Aktion Gesunder Rücken). Nozīmīgais marķējums ir godam pelnīta atzinība gan par priekšējo sēdekļu ergonomiku, gan par plašo pielāgošanas diapazonu.
Pateicoties 2,787 m garenbāzei, vietas aizmugurē ir ļoti daudz. Jaunais 408 ir pats ietilpīgākais PEUGEOT aizmugurē sēdošajiem pasažieriem: tur ceļgaliem atvēlēti 188 mm.
Bagāžas nodalījums ir īpaši ietilpīgs. Nolaižot abas aizmugurējā sēdekļa atzveltnes, bagāžas daļas tilpums palielinās no 536 līdz 1 611 litriem (ieskaitot 36 litru novietni zem bagāžnieka grīdas paneļa iekšdedzes dzinēja versijā). Ar nolocītu atzveltni automobilī var iekraut līdz 1,89 metrus garus priekšmetus.
Par pasažieru siltuma komfortu gādā moderna gaisa kondicionēšanas sistēma. PEUGEOT 408 tagad ir aprīkots ar
AQS (Air Quality System), kas pastāvīgi uzrauga salonā ieplūstošā gaisa kvalitāti un automātiski aktivizē gaisa recirkulāciju. Sākot no GT aprīkojuma, to papildina Clean Cabin – gaisa attīrīšanas sistēma, kas filtrē piesārņojošās gāzes un daļiņas. Informācija par gaisa kvalitāti tiek atainota centrālajā skārienekrānā.
Jaunajā PEUGEOT 408 uzstādītā Focal® Premium Hi-Fi sistēma izstrādāta sadarbībā ar franču zīmolu Focal, kas specializējas audio jomā, un šī sistēma ir vairāk nekā 3 gadu sadarbības rezultāts. Komplektā ar Arkamys digitālo skaņas apstrādi Focal® Premium Hi-Fi sistēma ietver 10 skaļruņus ar ekskluzīvām patentētām tehnoloģijām. Visi skaļruņi ir savienoti ar jaunu 12 kanālu 690 W pastiprinātāju.