Autors: Armands Apsītis
Avots: volvocars.com
Dažkārt pirmais iespaids var būt maldinošs. Patiešām, jaunais “Volvo EX30” ir mūsu līdz šim mazākais SUV. Un, protams, tā cena ir ļoti vilinoša. Bet tas var atstāt milzīgu ietekmi, turpmākajos gados paverot vienu no mūsu lielākajām uzņēmējdarbības izaugsmes iespējām.
Reklāma
“Volvo EX30”, kuru jau tagad var pasūtīt atsevišķos tirgos*, ir mūsu uzņēmuma uzsāktās stratēģiskās transformācijas pamatelements. Mūsu mērķis ir jau līdz desmitgades vidum sasniegt tādus darbības rādītājus, ka pusi no mūsu globālā pārdošanas apjoma veido pilnībā elektriskie automobiļi un pamatdarbības peļņas norma ir 8-10%. Mēs plānojam, ka līdz 2030. gadam tirgosim vienīgi pilnībā elektriskos modeļus.
Prognozējam, ka turpmākajos gados “EX30” būs viens no mūsu visvairāk pārdotajiem modeļiem, jo patiesi cenšamies sasniegt šo mērķi, turklāt tas būs nozīmīgs ieguldījums mūsu izaugsmes un rentabilitātes mērķu sasniegšanai.
Laižot tirdzniecībā “Volvo EX30”, mēs iesaistāmies mūsu zīmolam jaunā un strauji augošā segmentā. Visā pasaulē palielinās patērētāju pieprasījums pēc maziem, pilnībā elektriskajiem premium segmenta SUV. Piemēram, daudzi pilsētas iedzīvotāji meklē tādu automašīnu, kas nodrošina ērtības un ļauj viņiem ērti doties uz darbu un pārvietoties, turklāt tādā veidā, kas atspoguļo viņu personību.
“EX30” ir arī projektēts tā, lai būtu tikpat drošs, kā var sagaidīt no “Volvo” automobiļiem, un tā uzdevums ir rūpēties gan par jums, gan par apkārtējiem pilsētvidē, kur valda drudžaina rosība. Piemēram, tā aprīkojumā ir iekļauta īpaša drošības funkcija garām braucošo aizsardzībai, kas palīdz novērst tā sauktos “durvju atvēršanas” negadījumus – tā brīdina, ja gatavojaties atvērt durvis, kad tuvojas velosipēdists, motorollers vai skrējējs. Modernākās aizsargājošās drošības tehnoloģijas ir vēl viens piemērs tam, kā “EX30” esam ieviesuši savus augstos drošības standartus.
“EX30” ļauj autovadītājiem baudīt īstu un jaudīgu SUV, tas ir radīts kā īsts elektromobilis un aprīkots ar visām nepieciešamajām viedajām tehnoloģijām. Turklāt pievilcīgā sākumcena – aptuveni 38 000 EUR – ļauj klientiem iegādāties premium segmenta pilnībā elektrisko SUV par cenu, kas atbilst tā līdziniekam ar iekšdedzes dzinēju.
Un, ja ar to vien nepietiek, mūsu sākotnējās analīzes dati par diviem automobiļu tirgiem liecina, ka kopējās īpašumtiesību izmaksas šobrīd ir zemākas nekā jebkuram citam pilnībā elektriskajam “Volvo” automobilim un ievērojami apsteidz lielāko vairumu konkurentu mazās klases elektrisko SUV automobiļu segmentā*.
“Mēs zinām, ka cena un īpašumtiesību izmaksas joprojām ir viens no lielākajiem izaicinājumiem, cilvēkiem apsverot iespēju iegādāties elektromobili,” saka mūsu uzņēmuma izpilddirektors Džims Rovans. “Izlaižot “Volvo EX30”, vēlamies piedāvāt premium segmenta pilnībā elektrisko mobilitāti daudz plašākai publikai, palīdzot pilnveidot un paātrināt pāreju uz pilnīgu elektrifikāciju, jo tā ir ļoti nepieciešama mūsu nozarei un sabiedrībai kopumā.”
Viss atbilstoši jūsu vēlmēm
Pateicoties praktiskajam izmēram, viedajām tehnoloģijām un dažādām, izvēlei pieejamām konfigurācijām, “Volvo EX30” ir piemērots plašam klientu lokam – katram ar savām individuālajām vēlmēm, vajadzībām un dzīvesveidu.
Tieši tāda pati elastība un ērtības izpaužas arī mūsu komerciālā piedāvājuma struktūrā. Tas ir veidots tā, lai nodrošinātu ērtības un izvēles brīvību. Varat brīvi izlemt, kā tikt pie “Volvo EX30”: piemēram, iegūstot tiešās īpašumtiesības, kā arī līzinga veidā.
Informācija sīkā drukā
• No 08.06.2023 “Volvo EX30” ir pieejams pasūtīšanai visā Eiropā un citos izvēlētos tirgos. Amerikas Savienotajās Valstīs klienti var veikt iepriekšējus pasūtījumus, savukārt citos tirgos pasūtījumu portfeļi tiks atvērti vēlāk, par ko mēs savlaicīgi informēsim.
• Kopējās īpašumtiesību izmaksas aprēķinātas Vācijas un Francijas tirgos, izmantojot trešo pušu datus un pamatojoties uz 36 mēnešu un 60 000 km nobraukumu ar “EX30 Single Motor Core”. Līdzīgus rezultātus sagaidām arī citos tirgos.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.