«Tallink Grupp» pirmā ceturkšņa rādītāji neiepriecina

Tallink Grupp šodien biržā sniegusi ziņas par pasažieru un kravu pārvadājumu rezultātiem 2021. gada 1. ceturksnī. Saskaņā ar publicētajiem datiem, Tallink Grupp 2021. finanšu gada 1. ceturksnī (janvārī-martā) pārvadāja 267 224 pasažieru, kas ir par 82,9% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn. 2021. gada 1. ceturksnī samazinājās arī pārvadāto transportlīdzekļu skaits: minētajā periodā tika pārvadāti 75 815 transportlīdzekļu, kas ir par 60,2% mazāk, salīdzinot ar 2020. gada 1. ceturksni.

Kritums ir novērojams arī kravu pārvadājumu segmentā – 2021. gada pirmajos trīs mēnešos tika pārvadātas 85 156 kravas vienību, kas ir par 14,5% mazāk, salīdzinot ar to pašu periodu pagājušajā gadā.

Ierobežotā satiksme, kas saglabājās visu 1. ceturksni, turpināja atstāt milzīgu ietekmi uz pasažieru un kravu pārvadājumiem maršrutā starp Igauniju un Somiju – 2021. gada 1. ceturksnī šajā maršrutā tika pārvadāti 201 446 pasažieru un 57 595 kravas vienību, kas, salīdzinot ar 2020. gada 1. ceturksni ir samazinājies par 76,2% un 11,0% attiecīgi.

Komentējot rezultātus, Tallink Grupp valdes priekšsēdētājs Pāvo Negene sacīja:

“Šis ir bijis viens no vissmagākajiem ceturkšņiem uzņēmuma vēsturē, jo mūsu darbība ir bijusi ierobežota visa šī perioda laikā noteikto ceļošanas ierobežojumu dēļ reģionā. Salīdzinot ar 2020. gada 1. ceturkšņa janvāra un februāra mēnešiem, kad pasažieru plūsma un skaits bija ierastajā apjomā, šī gada 1. ceturksnī  mums nav bijis neviena mēneša bez ievērojamiem ceļojumu ierobežojumiem visos mūsu maršrutos.

Tikai puse no mūsu flotes (kuģi Star, Megastar, Sea Wind, Regal Star, Sailor, Baltic Princess un Galaxy) turpina darbību, taču pārējo kuģu darbība ir apturēta, gaidot vīrusa epidēmijas beigas. Šobrīd maksimāli veltam enerģiju un pūles, lai nodrošinātu cilvēku pārvietošanos, kam tas šajos apstākļos nenovēršamu iemeslu dēļ ir nepieciešams, kā arī sekmējam vitāli svarīgu preču pārvadājumus pēc iespējas ātrāk, efektīvāk un drošāk. Šajos tik ārkārtīgi sarežģītajos apstākļos tas prasa daudz pūļu no visu kuģu apkalpēm un personāla.”

Turpina Negene: “Visi tie no mums, kas ikdienā nestrādā uz kuģa, ir koncentrējušies uz plānu izstrādi vasaras sezonai – lai gan šobrīd nav skaidri zināms, cik daudz spēsim piedāvāt saviem klientiem Covid-19 izraisītās pandēmijas dēļ, mēs vēlamies būt gatavi sniegt labāko piedāvājumu, vienlaikus saglabājot elastību un spēju operatīvi reaģēt, līdzīgi kā to paveicām pagājušā gada vasarā. Šobrīd mums ir vairākas ieceres un plāni attiecībā uz mūsu maršrutiem un pakalpojumiem, un mēs ceram, ka varēsim dalīties tajos ar saviem klientiem jau pavisam drīz, kad vispārējā situācija uzlabosies.

Vienlaikus mēs turpinām meklēt un izmēģināt visus iespējamos risinājumus, kas ļautu pēc iespējas ātrāk un drošāk atgriezties pie mūsu pakalpojumu piedāvājuma, piemēram, Covid-19 testēšanas ieviešanas iespējas uz kuģiem un citus risinājumus.”

“Turpinām rūpīgi sekot līdzi pandēmijas situācijas attīstībai visos mūsu galvenajos tirgos, lai pēc iespējas ātrāk pieņemtu lēmumus. Ņemot vērā vakcinācijas procesa gaitu, kā arī dažāda veida vakcinācijas pasu iespējamās formas, es ceru, ka vasaras sākumā spēsim saredzēt vismaz dažas ceļošanas atsākšanās iespējas,” secina Negene.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Uzņēmumi


Tallink Latvija
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.23323011sec.