Bali cer atdzīvināt tūrisma biznesu ar 4400 influenceru armiju

Bali cer atdzīvināt tūrisma biznesu ar 4400 influenceru armiju

Indonēzijas sala Bali ir startējusi tūrisma kampaņu ''We love Bali'', kuras mērķis ir ar 4400 influenceru armiju atdzīvināt tūrisma biznesu. No oktobra līdz novembrim influenceri bez maksas varēs ceļot un baudīt atpūtnieka dzīvi. Influenceru uzdevums ir sociālajos tīklos komunicēt ar saviem sekotājiem.

Šobrīd Bali salā apmēram 75 000 cilvēku, kuri iepriekš strādāja tūrisma nozarē, ir palikuši bez darba. Kopš jūlija beigām Bali ir atvērta ceļotājiem, taču Covid-19 inficēto skaits septembrī strauji pieauga un tāpēc ārvalstnieku ieceļošana uz brīdi bija apstādināta.

Tagad Bali tūrisma birojs ir uzsācis kampaņu ''We love Bali''.

Vairāk informācijas - www.balitourismboard.or.id

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.32446384sec.