1.
PTAC: kas jāņem vērā, lai elektroskrejriteni un elektrisko velosipēdu varētu reģistrēt CSDD
(27/08/2024 06:01)
[lv]
Skatīt vairāk
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC), veicot tirgus uzraudzības aktivitātes, ir secinājis, ka tirgū pieejami daudz un dažādi mikromobilitātes līdzekļi...
2.
Mazkustīgs darbs: Kādi ir pārlieku ilgas sēdēšanas riski?
(17/03/2024 06:01)
[lv]
Skatīt vairāk
Mazkustīgs darbs ar pastāvīgu vai ilgstošu sēdēšanu ir ergonomisks risks, kas ilgtermiņā ietekmē skeleta muskuļu sistēmas veselību, kā arī var negatīvi...
3.
Uzzini, kuras lidsabiedrības Apvienotajā Karalistē visbiežāk pazaudē bagāžu
(10/08/2023 06:02)
[lv]
Skatīt vairāk
Saskaņā ar “Forbes Advisor” datiem, Īrijas zemo cenu lidsabiedrība “Ryanair” klientu bagāžu ir pazaudējusi vairāk, nekā jebkura cita lidsabiedrība...
4.
Ceļotāja vēlas atgūt savu iemaksāto naudu ar PTAC lēmumu, taču Latvijas tūrisma firma to ignorē
(23/01/2023 06:03)
[lv]
Skatīt vairāk
Travelnews.lv redakcijā pēc padoma vērsās ceļotāja no Latvijas, kurai nav paveicies ar tūrisma firmu, tāpēc viņa vēlējās izklāstīt savu pieredzes stāstu...
5.
Latvijas čarteru lidsabiedrība «SmartLynx Airlines» komentē situāciju ar aviokompāniju «Condor»
(13/01/2023 06:03)
[lv]
Skatīt vairāk
Travelnews.lv jau rakstīja, atsaucoties uz Vācijas portālu, ka “Condor” pārtrauc sadarbību ar “SmartLynx”, jo pasažieriem bijušas sūdzības par pakalpojumu kvalitāti...
6.
Katrīna Ošleja: Atpūta. Starp izaugsmi un «izdegšanu»
(16/09/2021 06:01)
[lv]
Skatīt vairāk
Ikdienā mani klienti lielākoties ir vadītāji un galvenie speciālisti, kuru sūdzību centrālā tēma ir profesionāla izdegšana un pārgurums...
7.
Apgalvojums, ka vecie auto modeļi ir uzticamāki, ir tikai mīts
(16/10/2020 06:00)
[lv]
Skatīt vairāk
Apgalvojums, ka vecie auto modeļi ir uzticamāki, ir tikai mīts...
8.
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «Ax Group» direktora Ginta Aksika
(16/01/2020 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
AX Group piedāvā luksus automašīnu nomu ar automašīnas vadītāju vai bez tā, un tās direktors Gints Aksiks...
9.
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie darījumu tūrisma aģentūras «CWT» vadītāja Paula Gusta
(06/09/2019 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
Darījumu tūrisma aģentūras "CWT" izpilddirektors Pauls Gusts ir gandarīts, ka viņa vadītajā birojā sasniegts līmenis...
10.
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «AVIS Latvija» reģiona pārdošanas un mārketinga vadītājas Dainas Kantānes
(04/07/2019 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
Starptautiskās autonomas «AVIS Latvija» reģiona pārdošanas un mārketinga vadītāja...
11.
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja valdes locekles Ievas Lasmanes
(20/06/2019 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja valdes locekle Ieva Lasmane šo amatu ieņem kopš nesenajām izmaiņām...
12.
LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie «Radisson viesnīcu grupas» pārdošanas direktores Latvijā Ludmilas Holcas
(31/01/2019 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
"Radisson Hotel Group" (Radisson viesnīcu grupa) ir viena no lielākajām viesnīcu kompānījām Eiropā un...
13.
Asprātība klientu apkalpošanā – vērtīga prasme mūsdienās
(16/04/2018 06:02)
[lv]
Skatīt vairāk
Sūdzības ir salīdzinoši ierasta lieta klientu atbalsta centra darbinieku
ikdienā. Spēja profesionāli un empātiski atbildēt uz tām ir...
14.
Taxify klientu skaits Latvijā 2017.gadā ir pieaudzis 4 reizes
(02/01/2018 06:00)
[lv]
Skatīt vairāk
2017. gads bijis īpaši veiksmīgs igauņu radītajai transporta platformai
Taxify. Latvijā platfromas lietotāju skaits pieaudzis gandrīz...
15.
11 pazīmes, kas liecina - jums steidzami nepieciešams kārtīgs atvaļinājums!
(06/06/2017 06:18)
[lv]
Skatīt vairāk
Dzīvē it visā ir nepieciešama harmonija, arī tādos svarīgos jautājumos, kā darba un atpūtas, karjeras un privātās dzīves
16.
Apdrošināšanas birojs nostāda ceļotāju neērtā situācijā
(13/04/2017 06:18)
[lv]
Skatīt vairāk
Dodoties ceļojumā vienmēr ir noderīgi iegādāties apdrošināšanu. Taču
īpaši svarīgi tas ir tad, ja ceļojuma laikā paredzēts nodarboties ar
ekstrēmiem...
17.
«Hawaiian Airlines» pirms liojuma svērs klientus
(25/11/2016 06:11)
[lv]
Skatīt vairāk
Aviokompānijai ‘Hawaiian Airlines’ ir piešķirtas tiesības nosvērt augumā
lielākos klientus, kas lido uz amerikāņu Samoa. ‘Hawaiian Airlines’
vēlas...
18.
LIELĀ INTERVIJA ar Arni Jaudzemu, auto nomas SIXT vadītājs Baltijas valstīs
(10/11/2016 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Mobilitāte pēc pieprasījuma – šādi aizvien vairāk pasaulē iezīmējas
automašīnu loma sabiedrības dzīvē, un pēc šī principa arī vadās auto
noma SIXT, apliecina...
19.
LIELĀ INTERVIJA ar Ievu Keišu, tūrisma aģentūras «Latvia Tours» direktori
(07/07/2016 06:22)
[lv]
Skatīt vairāk
Tūrisma aģentūras "Latvia Tours" direktore Ieva Keiša ar savu kolektīvu tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju palīdzējusi iepazīt pasauli, bet reizē...
20.
Viedoklis: Kā latviešu ceļotāji dalās ar savu prieku un sūdzībām pēc ceļojuma?
(14/04/2016 06:20)
[lv]
Skatīt vairāk
Mēdz teikt, ka ceļojums ir vienīgā lieta, kuru nopērkot, kļūstam
bagātāki. Lai pēc ceļojuma atmiņās saglabātos saldākā pēcgarša, pie...
21.
Sagatavo savu auto ziemas sezonai
(02/12/2015 06:00)
[lv]
Skatīt vairāk
Piepildās sinoptiķu prognozes, un laiks strauji kļūst auksts, tāpēc autoservisos kā katru gadu pieaug pieprasījums...
22.
Ārlietu ministrija: Informācija Latvijas valstspiederīgajiem Ēģiptē
(10/11/2015 06:18)
[lv]
Skatīt vairāk
Ārlietu dienests aktīvi seko situācijas attīstībai Ēģiptē kopš 2015. gada 31. oktobra, kad Ziemeļsīnāja provincē...
23.
Latvijas Apdrošinātāju asociācija aicina iedzīvotājus rūpīgi izvērtēt tūrisma piedāvājumus
(22/07/2015 06:11)
[lv]
Skatīt vairāk
Daudzi jau savlaicīgi ieplānojuši un iegādājušies kādu ceļojumu...
24.
Informācija patērētājiem, kuriem SIA Relaks Tūre nav nodrošinājusi komplekso tūrisma pakalpojumu
(28/04/2015 06:14)
[lv]
Skatīt vairāk
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) divu mēnešu laikā ir saņēmis gandrīz 20...
25.
Londonas viesnīcā klients par trīs minerālūdens pudelēm šķiras no teju 100 eiro
(30/07/2014 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Kāda Londonas pieczvaigžņu viesnīca izpelnījusies kritiku pēc tam, kad tās viesim par trīs minerālūdens...
26.
Pludmalē ir pārāk daudz oļu! Britu tūroperators nosauc dīvainākās klientu sūdzības
(26/06/2014 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Iespējams, jums ir nācies izteikt sūdzību par nekvalitatīvu apkalpošanu numurā vai...
27.
Skyscanner atklāj dīvainākās viesnīcu klientu sūdzības un prasības
(14/05/2014 06:18)
[lv]
Skatīt vairāk
Pārāk izskatīgs viesmīlis, krācoša draudzene un pārāk zila jūra – tās ir tikai dažas no dīvainākajām viesnīcu klientu...
28.
Lasītājs informē par taksometru, kur eiro vietā saņēmis litus
(26/03/2014 06:25)
[lv]
Skatīt vairāk
Kā rīkoties, ja pēc brauciena taksometrā pamani, ka vadītājs atlikumā ir izdevis citu valūtu...
29.
PTAC atkārtoti brīdina par interneta vietni www.happyfly.lv
(20/03/2014 06:10)
[lv]
Skatīt vairāk
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arī šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu...
30.
Ačgārnā viesmīlība: nianses, kas vēl aizvien apbēdina viesnīcu klientus
(11/11/2013 06:14)
[lv]
Skatīt vairāk
Kad šķiraties no visai krietnas naudas summas, lai nakšņotu viesnīcā, jūs, visticamāk, sagaidāt, ka...
31.
Ryanair sola uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti
(28/10/2013 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Zemo cenu lidsabiedrība Ryanair, kas pēdējā laikā regulāri izpelnās klientu sūdzības par apkalpošanas kvalitāti, jau tuvāko sešu...
32.
10 neērtības, kas visvairāk kaitina viesnīcu klientus
(07/10/2013 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Nekas nav pielīdzināms sajūtai, kad pēc gara un nogurdinoša ceļa, ierodoties viesnīcas numurā, konstatējat, ka apsolītais pasakainais...
33.
Jēkaba Ceļojumi: Rosinās izmaiņas tūrisma aģentūru darbības regulējumā
(01/10/2013 06:22)
[lv]
Skatīt vairāk
Saistībā ar pēdējo mēnešu laikā notikušajiem krāpniecības gadījumiem, kad klienti...
34.
Ceļojums Tev kliente zaudējusi cerības doties apmaksātajā ceļojumā
(18/09/2013 06:23)
[lv]
Skatīt vairāk
Jau vēstījām par Ceļojums Tev klientu sūdzībām, kas redzamas portālā šeit. Pēc ziņas publicēšanas...
35.
Vairāki ceļotāji vēršas ar sūdzību pret ceļojumu aģentūru Ceļojums Tev
(17/09/2013 06:21)
[lv]
Skatīt vairāk
Tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv ir saņēmis sūdzību no
lasītājas par ceļojumu aģentūru Ceļojums Tev...
36.
Air Berlin lidmašīna paceļas bez pasažieru bagāžas
(06/09/2013 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Nepatīkama un pat visai savāda liksta piemeklējusi 200 lidsabiedrības Air Berlin pasažierus – viņu bagāžas somas sākotnēji netika...
37.
Ziņo, ka Simply Travel ir parādā arī darbiniekiem un valstij
(30/08/2013 06:22)
[lv]
Skatīt vairāk
Jau ziņojām par tūrisma aģentūras Simply Travel pārkāpumiem, vairāk lasi...
38.
Korpulentu vīrieti nevēlas ielaist lidmašīnā
(29/04/2013 06:16)
[lv]
Skatīt vairāk
Kāds korpulents amerikānis apgalvo, ka ticis pazemots lidsabiedrības Southwest Airlines reisā no Čikāgas uz Denveru...
39.
Vācu restorāns aizliedz klientiem lietot mobilos telefonus
(11/02/2013 06:11)
[lv]
Skatīt vairāk
Restorāna "BraunS" īpašnieks Štutgardē aizliedza klientiem izmantot mobilos telefonus....
40.
Par ko internetā sūdzas (un ko slavē) viesnīcu klienti
(19/11/2012 06:17)
[lv]
Skatīt vairāk
Tiešsaistes atsauksmju vietnes var kļūt par neaizstājamu palīgu vai visīstāko ienaidnieku viesnīcām. Taču lielākā daļa atpūtnieku atzīst, ka tikai...