klientu sūdzības.

Apskatām 41 - 51 no 51 vārdam 'klientu sūdzības'

Nedēļas profesija - ceļojumu aģents. Intervija ar Aiju Andersoni no Travel RSP

No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu tūrisma nozares populārākajās...

Nedēļas profesija - ceļojumu aģents. Intervija ar Rovenu Jakubovsku no Remiro Travel

No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu tūrisma nozares populārākajās...

Šīs nedēļas profesija - recepcijas administrators. Intervija ar Ievu Smeili no Opera Hotel&Spa

No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu tūrisma nozares populārākajās...

Intervija: Kādas nianses jāņem vērā, lai saņemtu ceļojuma apdrošināšanas atlīdzību

Katrs interneta lietotājs, kuram ir pat neliela pieredze šī visaptverošā tīkla lietošanā, zina, ka nedaudz papētot...

Stāvoklī pēc peldes viesnīcas baseinā?

Jūra par sāļu, saule par spožu un pārāk daudz smilšu pludmalē: viesnīcu rezervācijas portāls HRS apkopojis šīs vasaras smieklīgākās klientu sūdzības...

PTAC: jāuzmanās izvēloties tūrisma pakalpojumus kolektīvās iepirkšanās portālos

PTAC pieņēmis pagaidu noregulējumu par pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi...

Veronika Grīnvalde: daži kolektīvās iepirkšanās portāli rupji krāpjas ar ceļojumiem

Ar tūrisma ziņu portālu Travelnews.lv sazinājās ceļojumu aģentūras un operatora Antario Travel direktore...

Monica Centrum Hotels gandarīti par tūristu labsajūtu Rīgā

Spriežot pēc mūsu klientu atsauksmēm, varu droši apgalvot, ka tūrisma industrija šobrīd darbojas augstā līmenī...

Tuvojoties svētkiem, īsziņu krāpnieki ir kļuvuši aktīvāki

Rūpējoties par savu vairāk nekā miljons klientu drošību, Tele2 informē, ka, tuvojoties svētkiem, krāpnieki ir kļuvuši...

Latvijas iedzīvotāji šovasar dod priekšroku iekšzemes un tuvāko valstu apceļošanai

Samazinoties iedzīvotāju tēriņiem, mazāk naudas tiek atvēlēts arī ceļošanai, taču Latvijas Tūrisma Aģentu Asociācijas (ALTA) pēdējie novērojumi liecina, ka Latvijas iedzīvotāji nebūt nav pilnībā atteikušies no ceļojumiem – tālākus galamērķu

Darbību uzsācis Latvijā pirmais taksometru uzziņu dienests

Uzziņu dienesta dibināšanas mērķis – samazināt ekonomiskās krīzes sekas taksometru nozarē, ieviešot principiāli jaunu taksometru izsaukšanas sistēmu. TAXI 8880 izveidota, lai palīdzētu klientam saņemt garantēti kvalitatīvus pakalpojumus, bet taksomet

Atpakaļ

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::2.50579906sec.