klientu sūdzības.
|
Apskatām 41 - 51 no 51 vārdam 'klientu sūdzības' |
|
|
|
|
41.
Nedēļas profesija - ceļojumu aģents. Intervija ar Aiju Andersoni no Travel RSP
(05/10/2012 06:21)
[lv]
Skatīt vairāk
No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu tūrisma nozares populārākajās...
42.
Nedēļas profesija - ceļojumu aģents. Intervija ar Rovenu Jakubovsku no Remiro Travel
(01/10/2012 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu tūrisma nozares populārākajās...
43.
Šīs nedēļas profesija - recepcijas administrators. Intervija ar Ievu Smeili no Opera Hotel&Spa
(29/09/2012 06:24)
[lv]
Skatīt vairāk
No 2012. gada 12. septembra Travelnews.lv veido rakstu sēriju ar ieskatu
tūrisma nozares populārākajās...
44.
Intervija: Kādas nianses jāņem vērā, lai saņemtu ceļojuma apdrošināšanas atlīdzību
(01/09/2012 06:25)
[lv]
Skatīt vairāk
Katrs interneta lietotājs, kuram ir pat neliela pieredze šī visaptverošā
tīkla lietošanā, zina, ka nedaudz papētot...
45.
Stāvoklī pēc peldes viesnīcas baseinā?
(29/08/2012 06:19)
[lv]
Skatīt vairāk
Jūra par sāļu, saule par spožu un
pārāk daudz smilšu pludmalē: viesnīcu rezervācijas portāls HRS apkopojis šīs
vasaras smieklīgākās klientu sūdzības...
46.
PTAC: jāuzmanās izvēloties tūrisma pakalpojumus kolektīvās iepirkšanās portālos
(31/07/2012 06:10)
[lv]
Skatīt vairāk
PTAC pieņēmis pagaidu
noregulējumu par pienākumu
nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi...
47.
Veronika Grīnvalde: daži kolektīvās iepirkšanās portāli rupji krāpjas ar ceļojumiem
(30/07/2012 06:22)
[lv]
Skatīt vairāk
Ar tūrisma ziņu portālu Travelnews.lv sazinājās ceļojumu aģentūras un operatora Antario Travel direktore...
48.
Monica Centrum Hotels gandarīti par tūristu labsajūtu Rīgā
(26/07/2012 06:11)
[lv]
Skatīt vairāk
Spriežot pēc mūsu klientu atsauksmēm, varu droši apgalvot, ka tūrisma industrija šobrīd darbojas augstā līmenī...
49.
Tuvojoties svētkiem, īsziņu krāpnieki ir kļuvuši aktīvāki
(21/12/2010 06:02)
[lv]
Skatīt vairāk
Rūpējoties par savu vairāk nekā miljons klientu drošību, Tele2 informē, ka, tuvojoties svētkiem, krāpnieki ir kļuvuši...
50.
Latvijas iedzīvotāji šovasar dod priekšroku iekšzemes un tuvāko valstu apceļošanai
(04/09/2009 06:08)
[lv]
Skatīt vairāk
Samazinoties iedzīvotāju tēriņiem, mazāk naudas tiek atvēlēts arī ceļošanai, taču Latvijas Tūrisma Aģentu Asociācijas (ALTA) pēdējie novērojumi liecina, ka Latvijas iedzīvotāji nebūt nav pilnībā atteikušies no ceļojumiem – tālākus galamērķu
51.
Darbību uzsācis Latvijā pirmais taksometru uzziņu dienests
(29/07/2009 06:08)
[lv]
Skatīt vairāk
Uzziņu dienesta dibināšanas mērķis – samazināt ekonomiskās krīzes sekas taksometru nozarē, ieviešot principiāli jaunu taksometru izsaukšanas sistēmu. TAXI 8880 izveidota, lai palīdzētu klientam saņemt garantēti kvalitatīvus pakalpojumus, bet taksomet
Atpakaļ